2012. január 17., kedd

Babák egy citerára

Na akkor ez most kicsit kiegészítése annak, amit karácsonykor műveltem esztergálás címén, lévén hogy van néhány videó is, hogy hogyan csináltuk a tanulótársammal. Igazából ez inkább vicc, de működni működik. Szóval úgy jött az egész, hogy kaptam egy citerát valakitől javításra, hogy hozzam rendbe amennyire lehetséges. Nos ez abból állt, hogy a letört darabokat visszaragasztgattam, a bundokat kicsit beállítgattam, amennyire lehetett, meg kicseréltem ahol nem volt más lehetőség. Aztán volt egy kis fa díszítőfigura, amiből elvileg lennie kellett volna még kettőnek, és akkor kezdtünk el agyalni, hogy mit csináljunk... Az egész ötlet a fúróheggyel meghajtott krumpliesztergálásból indult ki. Valahonnan el kell kezdeni. Aztán hamar képbe került, hogy a tokmány magát is lehetne használni, utána már magától ment az egész szerkezet kialakítása. :)

Akkor először a videók:
(az másodiknak az utolsó másodpercében píí)

 


Az a kis pici ott a bábú, amit le kellett gyártani a fa meg amiből csináltam, egy topmaradék.
Ez meg már a tokmányba fogáshoz való előkészítés. Itt még sokkal fontolvahaladóbb voltam mint a sakkfiguráknál...
Miből lesz a cserebogár helyett citeraalkatrész
Már majdnem készen a mintaalannyal.
különböző kalapfazonokkal
Lakkozás előtt...
és után...
1
2
hááárom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése