2017. október 29., vasárnap

Hangszerelem 6. születésnap


A mai nappal 6 éves lett a Hangszerelem. Talán eddig ez volt a legmozgalmasabb időszak, a műhely többször költözött, először Budaörsről Pusztaszabolcsra, majd a házon belül a tetőtérből a földszintre. Ebben az évben kezdtem el a budapesti fogadónapjaimat is a kil.hu Budai gitárbolt jóvoltából, amiért nagyon hálás vagyok nekik. A képen a hangszerek mögötti háttéren nyomon követhetitek mindezeket a változásokat. (a teljes méretű kép linkjét itt találjátok: link)

Rengeteg csodálatos hangszer járt nálam, és rajtuk keresztül nagyon sok jó emberrel ismerkedhettem meg. Köszönöm nektek, hogy munkát adtatok, hogy együtt örülhettünk a jól sikerült javításoknak, a gitárok új életre keltésének. Nélkületek nem tudnám azt csinálni, amit a hivatásomnak tartok. A megélhetés egy meglehetősen fontos dolog, de a jó közérzetemhez ennél sokkal fontosabb az, ha a megrendelőn látom, elégedett, azt kapta, amit várt, esetleg szerencsés esetben még kicsit többet is. Úgy érzem, ha volt is olyan eset, hogy nem tudtam minden igényt 100%-ig kielégíteni, elválás után nem maradt szálka senkiben. Köszönöm nektek, és ezt a vonalat szeretném követni a jövőben is, folyamatosan fejlődve.

A képen 112 hangszert találhattok (ez természetesen nem az összes idei munka). Ez átlagban egy hangszerre 3 napot jelent. Tudom, hogy nem világrekord, olvastam olyan hangszerészről, aki évi 500 hangszert is javít, de higgyétek el, minden hasznos időmet a hangszereitekre fordítom, és örömmel teszem! Az év folyamán a várólista meglehetősen elszabadult, ennek megoldásán dolgozom, és ezúton is kérlek benneteket, legyetek türelmesek, ha sokára készül el a hangszer, annak vagy a hosszadalmas javítás, vagy valaki más hangszerének munkája az oka. Lehet, hogy pillanatnyilag talán rám kell a legtöbbet várni a magyarországi hangszerészek közül, de én nem tudok, és nem akarok kapkodni. Ez a ti, és hangszereitek érdeke is.

4 megjegyzés: