2013. március 28., csütörtök

Gitárkészítési melléktermék - a berakáskagyló gyöngye

Újra itt egy tökéletesen nem a hangszerekhez kapcsolódó bejegyzés. Annyiban van mégis köze ennek a nyakláncnak ahhoz, amiről ez az egész szól, hogy a benne felhasznált gyöngy abból a kagylóból való, amit a készülő hangszereimhez használok berakásként, úgyhogy ez azt is jelzi, hogy már nemsokára el kell készülnöm a három első gitárommal (két elektromos és egy basszus), és remélem, hogy így is lesz, ugyanis dolgozom az ügyön teljes erőbedobással - jó most éppen nem, mert most blogot írok. Mindazonáltal még annyit akarok elmondani, hogy az általam használt 'mindazonáltal' kifejezés kissé körülményesnek hathat egyesek szerint, de nekem éppen azért tetszik, mert olyan jó hosszadalmasan tud elválasztani két gondolatszilánkot egymástól. Ráadásul szép magyar szó (tuti valamelyik nagyokos nyelvújító találta ki), úgyhogy használjátok egészséggel. Semmi értelmes magyarázatot nem tudok felhozni, hogy ezt most mér írtam le. A nyakláncról meg csak annyit, hogy a gyöngyöt én operáltam ki a kagylóból, fúrtam át és csiszoltam meg, nem épp egy tipikus igazgyöngy, de épp ettől érdekes. A többi alkatrésznek semmi köze hozzám, egyszerűen csak próbáltam úgy kiválasztani őket, hogy annak tetsszen, akinek ajándékoztam. Tetszett.





Ne keressen benne senki harmóniákat, nem az itt a léényeg kérem szépen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése